31 בינו׳ 2019

משתחרר

אני משתחרר מהצורך להוכיח,
מהרצון לנצח, מהתשוקה להגיע,
למקומות שאין לי ענין לעבור דרכם.

אני משתחרר מאנשים שחוששים לאהוב,
פוחדים להרגיש ,בוחרים לעזוב
ולא ללכת בעקבות ליבם.

אני משתחרר מחלומות שחשבתי,
שאני חייב להגשים.
אני משתחרר מהפחד המיותר ,
לא להרשים.

אני משתחרר מהטפשים שנמצאים בכל מקום,
אני משתחרר ממה  - שמפריע לחיים לנשום.
מפריע לחיים לנשום... מפריע לחיים לנשום.

אני משחרר את הגוף הכבול,
מחוסר השלמות במכירת החיסול,
של אלף רגשות שעוטפים את האשמה.

אני משחרר את הנשמה האסורה,
בין אלוהים לזמן, בין מה שטוב לרע
ומצייר את השמיים עם השקיעה האדומה.

אני משתחרר מחלומות שחשבתי,
שאני חייב להגשים.
אני משתחרר מהפחד המיותר ,
את העולם לא להרשים.

אני משתחרר מהטפשים שנמצאים בכל מקום,
אני משתחרר ממה  - שמפריע לחיים לנשום,
מפריע לחיים לנשום... מפריע לחיים לנשום.

ברזוליק ©

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה