20 בפבר׳ 2019

מה שהלב מרגיש


    

אתה רוצה להחזיר את הימים שנעלמו,
אז עכשיו אתה שותק ,מנסה להעניש.
כמה זיכרונות קפאו בתוך צילום?,
זה מה שהעין רואה, זה מה שהלב מרגיש.

אתה רוצה לאהוב כמו בהתחלה,
שני ילדים חוצים לאט - לאט, כל כביש.
בסוף השדות הפלא התגלה,
זה מה שהעין רואה, זה מה שהלב מרגיש.

אל תהיה אדיש לזמן שעובר,
תראה גם אותי לא יכול להתגבר.
פנטזיות לא מתות רק משנות צורה,
אמרתי את הכול בצורה ישרה.
עזבת שם אותי עומד מול שקיעה,
אולי הלב מרגיש כשהעין לא רואה.

אתה חולם וחולם לא מוכן להתעורר,
למרות שסוף הלילה ואותנו זה מחליש.
אני חוזר לרחובות רק בשביל להיזכר,
במה שהעין רואה, במה שהלב מרגיש.

אל תהיה אדיש לזמן שעובר,
תראה גם אותי לא יכול להתגבר.
פנטזיות לא מתות רק משנות צורה,
כתבתי את הכל, שורה ועוד שורה.
עזבת שם אותי עומד מול שקיעה,
אולי הלב מרגיש כשעין לא רואה.

ברזוליק
 ‏13.04.2008
  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה